Zworty/reklamacje

Zwroty

  • Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zakupionego towaru. Formularz odstąpienia od umowy w załączniku nr 1. Można go przesłać drogą elektroniczną lub na adres: 

AGROPOL s.c Gudyka Wiesław i Krystyna

36-065 Dynów, ul. Krzywa 5

  • W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą, a Konsument zwolniony jest z wszelkich zobowiązań. Zwrot towaru przez Nabywcę powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy, do zachowania terminu  wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.Zwracany towar powinien być kompletny, ze wszystkimi dodatkami, instrukcjami i dokumentami, które otrzymał  Nabywca w wyniku realizacji zamówienia. Do zwracanego towaru należy dołączyć dokument zakupu.
  • Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży.
  • Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony. Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Do przesyłki muszą być dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi sprzęt został dostarczony do klienta oraz oświadczenie klienta o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia.
  • Gwarantujemy zwrot wartości produktu wraz z kosztami dostawy (jeżeli Nabywca wybrał najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, w przypadku wyboru innego sposobu dostarczenia dodatkowe koszty nie będą zwracane) w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia konsumenta od odstąpienia od umowy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył konsument chyba, że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  • Koszty zwrotu produktów (czyli koszty odesłania produktu do Sprzedawcy) ponosi Konsument.

 

Reklamacja

  • Reklamacje dotyczących umów sprzedaży Klient może składać w każdym czasie obowiązywania gwarancji, w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej.
  • Reklamacja musi zawierać imię , nazwisko, adres pocztowy oraz adres e-mail Klienta.

  • Reklamowany towar powinien zostać zwrócony na adres dostawcy w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentami zakupu.
  • Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od dnia ich otrzymania przez AGROPOL. O decyzji Sprzedawcy klient zostanie poinformowany pisemnie bądź elektronicznie na adres podany w oświadczeniu zawierającym reklamację.
Waluty

Kontakt z doradcą:

886 660 973, 600 911 855

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl